3 תשובות
איזה שטויות אתם כותבים, את מקבלת חופש מהמפקד שלך ויכול להיות שבחגים של היהודים את תיהי בשגרה (לרוב לא קורה אבל במקרים חריגים כן).
אם את צריכה עוד עזרה או לשאול משהו מוזמנת לפנות אליי בפרטי
אם את צריכה עוד עזרה או לשאול משהו מוזמנת לפנות אליי בפרטי
של היהודים נראה לי כי זה מתוכנת כבר לכולם לא נראה לי שיתנו לך עוד חופש לזה
אנונימית
רק של היהודים לדעתי
אנונימית
באותו הנושא: