5 תשובות
שימי את האפליקציה עם ההתראה שמסמנת מתי שי אזעקה
אנונימית
לכי לישון מקסימום תתעוררי אם את עייפה אין סיבה שלא תירדמי מהר שוב
תהיי ליד הטלפון עם האפליקציה של פיקוד העורף או שתשני בממד או במקלט, אם אין תשני ליד מקום שהוא יחסית בטוח למקרה שתתעוררי באיחור לאזעקה או משהו
לא נותנים לי ללכת לחדר אז ללכת לישוו
אם את גרה בעוטף ואזור שיש בו הרבה אזעקות אז תשני בממד
ואם לא. אז ממליצה לך ללכת לישון ואת יכולה להוריד חמל ולעשות בהגדרות שכל פעם שיש אזעקה בעיר שלך(וכל עיר שתרצי) זה יעשה לך צילצול
ואם לא. אז ממליצה לך ללכת לישון ואת יכולה להוריד חמל ולעשות בהגדרות שכל פעם שיש אזעקה בעיר שלך(וכל עיר שתרצי) זה יעשה לך צילצול
אנונימית