3 תשובות
הקאתי לחברה שלי על היד בבית ספר (די מגעיל אבל כן)
בכיתה ז הייתה לנו עבודה על שירים והיה לי טלפון דפוק ויצא ששלחתי שירי איזה 3 4 שירי חווה אלברשטיין וכאלה לקבוצה של הכיתה
אנונימית
אמרתי בדיחה ממש ממש לא מצחיקה בניסיון שהיא תישמע מצחיקה ואז חברות שלי צחקו בכאילו ואני הבנתי את זה אז כמו מפגרת סיפרתי אותה שוב והיה שקט מביך, מזעזע עדיין אוכלת את עצמי על זה