13 תשובות
זה ספר המשך לספר "ללכת בדרכך" וזה ספר מאוד יפה אז אני מניחה שגם הוא טוב... למרות שעדיין לא קראתי
וואי כן הוא טוב אבל כדאי באמת לקרוא את "ללכת בדרכך" לפני
שואל השאלה:
הספר המשך של ללכת בדרכך זה החיים אחרייך לא הנערה שהשארת מאחור
אין קשר בין שני הספרים, חוץ מזה ששניהם של ג'וג'ו מויס
יש קשר כי זה מדבר על אותה דמות אז נראלי עדיף לקרוא קודם את ללכת בדרכך^^
אוי נכון שיט התבלבלתי
שואל השאלה:
זה לא.
אין קשר בין הספרים.
זה כן מדבר על אותה דמות שהיתה ב"ללכת בדרכך"^^
שואל השאלה:
בכללי קראתי את ללכת בדרכך, ואת הספרי המשך אני לא מעוניינת לקרוא
הספר הנערה שהשארת מאחור לא ספר המשך של ללכת בדרכך ולא עם אותה דמות.
בטוח? כי אני די בטוחה שזה מדבר על אותה דמות... אבל אם את אומרת...
שואל השאלה:
בטוח.
את יכולה לבדוק גם באינטרנט, גם אני חשבתי בהתחלה ש"הנערה שהשארת מאחור" זה ספר המשך, אבל בטוח זה לא
או אוקיי, תודה שאמרת אני אבדוק את זה (:
תקשיבי בדקתי עכשיו באינטרנט את העלילה וכן קראתי אותו ותקראי אותו הוא מעניין למרות שהוא קצת יותר כבד מהאחרים שלה
שואל השאלה:
כן אני רוצה לקרוא אותו אבל אני לא יודעת אם הוא יעניין אותי כי הוא באמת נראה לי כבד