8 תשובות
בעיניי כןן
אבל לא פוני בובה יותר פוני לצדדים כזה כמו וילון
אם את רוצה אני אוסיף תמונה
אבל לא פוני בובה יותר פוני לצדדים כזה כמו וילון
אם את רוצה אני אוסיף תמונה
פוני צד יהיה לך יפה לדעתי ואת ממש יפה אגב
בעיניי כןן
אבל לא פוני בובה יותר פוני לצדדים כזה כמו וילון
אם את רוצה אני אוסיף תמונה
אבל לא פוני בובה יותר פוני לצדדים כזה כמו וילון
אם את רוצה אני אוסיף תמונה
האמת שכן אבל תחשבי על זה לפני, יש אפליקציות שמראות לך איך את עם פוני תבדקי קודם
שואל השאלה:
בדקתיי ואהבתי
בדקתיי ואהבתי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני being אני, עדיין לא מאה אחוז בטוחה
אבל אני being אני, עדיין לא מאה אחוז בטוחה
אנונימית
אז לכי על זה :) אם את אוהבת ורוצה יאללה
אם עדיין לא בטוחה תחשבי על זה הלילה או תשאלי חברים
אם עדיין לא בטוחה תחשבי על זה הלילה או תשאלי חברים
כמו שאמרו פה פוני יותר ארוך כזה בצדדים
באותו הנושא: