4 תשובות
לכל מקום אפשרי
אני חובשת את זה כשכני יוצאת עם חברים גקט וסניקרס
זה הכי יםה עלי אדמות ואם זה חג או משנו פשוט בלי הגקט ועקבים במקום הסניקרס
ליטרלי לאן שבא לך לכי על זה
מסיבות חגים
חגים מסיבות סתם אירוע משפחתי