7 תשובות
אני סומכת על צהל אבל עדיין תישארו בבתים ותכניסו לממד
ותיכנסו*
הם כן הפציצו אבל לא ממש הרבה היה בכפר סבא בתל אביב ברמת השרון ובהוד השרון אני חושבת אבל לא היה כל כך הרבה
שימותו
הם יעלו באש
שיקפצו לי
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
באותו הנושא: