4 תשובות
לא יודעת מה עושים עם זה מניחה שמפנים את זה
ואסור לאסוף ולגעת מסיבה ברורה זה מסוכן והיה שם חומר נפץ למה שתגעי בזה
ואסור לאסוף ולגעת מסיבה ברורה זה מסוכן והיה שם חומר נפץ למה שתגעי בזה
לא לאסוף או לגעת, כי זה מסוכן.
1. יכול להיות שיש על זה עוד אבק שריפה או חומר נפץ.
2. חם. מאוד.
ולדעתי, יש אנשים מביאים להם את החומרים והם ממחזרים אותם.
1. יכול להיות שיש על זה עוד אבק שריפה או חומר נפץ.
2. חם. מאוד.
ולדעתי, יש אנשים מביאים להם את החומרים והם ממחזרים אותם.
אנונימית
לחרבן ולכסות
אנונימית
פעם הייתי בבסיס שהיו שם הרים של זבל, מתכות וכל מיני מהמלחמות הקודמות, אז בטח אוספים לשם ולעוד מקומות דומים
באותו הנושא: