3 תשובות
אני גרה בחיפה וחוף הכרמל אין בעיה ללכת קריות קצת פחות
אנונימית
עדיף להיזהר ולא ללכת
באזור שלך עדיף להישאר בבית ולא לנסוע..
אני מבין כמה שזה מבאס אבל זה המצב כרגע
אני מבין כמה שזה מבאס אבל זה המצב כרגע
באותו הנושא: