12 תשובות
היה שקט סופסוף
כשאמין
אנונימית
לי כל חצי שעה היה אזעקה
היה גהינום
בידיוק הייתה לי אחת
היו ולא נתנו לישון
לילה שקט...
חבל שלא ישנתי
היו לי 5 אזעקות בלילה ושתיים עכשיו.. ואני ממש רוצה לישון אוף
שואל השאלה:
מקווה שהכל יהיה בסדר :)
לילה שקט למזלי :)
אני ממש מצטערת בשביל אנשים שצריכים לסבול מלא אזעקות במהלך הלילה...
אני עכשיו בצפון אז שקט יחסית

אנשים עם אזעקות שמרו על עצמכם 3>
אני באילת :)