9 תשובות
ירוק זה חמוץ ולא משהו
אדום קשה הכי טעים
אדום קשה הכי טעים
רק אדום
אדום גנג
אני....
אני פשוט מעדיפה אדום זה עיניין של טעם.
אני פשוט מעדיפה אדום זה עיניין של טעם.
היי זאת אני
אותם אנשים ששמים חלב לפני הקורונפלקס
מעדיפה צהוב
רק ירוק ושיהיה קשה
ירוק זה אהבת חיי
באותו הנושא: