10 תשובות
היא יהודייה והיא דגים ובתור יהודייה ודגים אני קצת עצובה כי היא לא בדיוק הבן אדם הכי טוב בעולם
אנונימית
היא יהודייה והיא כן אוהבת את ישראל לפי מה שאני יודעת וכנראה שהיא תומכת בישראל אבל היא לא תעלה סטורי או משהו כי כמעט כל העוקבים שלה תומכים בפלסטין והיא לא רוצה שהפרסום ירד לה כנראה אבל היא אוהבת את ישראל
היא יהודיה, והיא בן אדם מדהים!! תכירו אותה ואז תעבירו ביקורת.
אנונימית
לא, היא לא זייפה, אמרו שהיא זייפה אבל זה לא באמת
אנונימית
אנונימית, היא לא זייפה תמונות למחאה של blm?
אנונימית
יש פאקינג צילום שלה
אנונימית
יש צילום, ונכון, צילמו אותה, אבל זה לא אומר שהיא לא באה לתמוך. היא באה לתמוך ואם תחפשי תראי שהיא גם השתתפה גם בעוד הפגנות של blm לפני התמונות, מה הבעיה שהיא רצתה להצטלם?
אנונימית
מדיסון באמת מדהימה בטירוף. מבחוץ זה לא נראה ככה, אבל בתור מעריצה שלה כבר כמה שנים אני באמת מכירה אותה ואת האופי שלה והיא לא כמו שהיא נראת
אנונימית
תנו לי דוגמא אחת, היא נראית לי בן אדם נוראי
אנונימית
מדיסון ביר היא אחד המדהימות אני לא מבינה למה יש עליה כל כך הרבה הייט באמת שהיא מושלמת גם מבחוץ וגם מבפנים
באותו הנושא: