5 תשובות
אני גם רוצה זוגיות
היי
אנונימית
גם אני בחיים לא היה לי מישהו. הכל טוב.
לאא את לא הרווקה היחידה חחח
אני אישית נהנת מזה, תחשבי על הפלוסים של הדבר
חוץ מזה אל תהיה לחוצה מזה, האחד שלך יבוא בסוף
אני אישית נהנת מזה, תחשבי על הפלוסים של הדבר
חוץ מזה אל תהיה לחוצה מזה, האחד שלך יבוא בסוף
בואי לאינסטגרם
באותו הנושא: