11 תשובות
לי לא
כן ועוד לא היה לי ממד
לא ומקווה שלא יהיה
בצוק איתן
אנונימי
כן,של שבת
לא אבל היה לי באמצע נסיעה
מה זה רעדתי
כן זה ממש מעצבן ...
קרה לי בצוק איתן איזה פעמיים שלוש