3 תשובות
כן יש יחידות יותר טובות,אבל חיר גבולות לבנות זה טוב גם האחווה החברתית בין הבנים לבנות הצחוקים הכיף הפעילות ביחד פעילויות מבצעיות כןמתה יפה,לשמור על הגזרה עם חברים זה כיף.
שואל השאלה:
^ את יכולה קצת להרחיב אז למה לא?
^ את יכולה קצת להרחיב אז למה לא?
לא. פשוט, לא. לא. לא.
פשוט לא להתקרב.
יחסית מסוכן?
ממש ממש לא.
אנשים אל תדברו אם אין לכם מושג.
פשוט לא להתקרב.
יחסית מסוכן?
ממש ממש לא.
אנשים אל תדברו אם אין לכם מושג.
באותו הנושא: