4 תשובות
אדיוטים
זה טבע העולם... הם לא באמת מסתכלים על העובדות.
שואל השאלה:
לקחתי את זה כל כך קשה, זו הלהקה האהובה עליי, וכל הסבר על כל שיר שלהם פשוט גרם לי לאהוב אותם.

ועכשיו זה.
כתבתי להם, מקווה שהם יקשיבו...
אנונימית
נו באמת למה כולם טיפשים