3 תשובות
מה כבר הראו פה.
^כל חשיפה גם אם היא הכי קטנה למצב האמיתי זה מעולה

ואני ממש שמחה לראות שיש חשיפה גדולה, העולם צריך לראות שלא אנחנו האשמים בכל המצב
אוף אין לי כוח כבר צריך עוד