6 תשובות
הם אנשים
ברור !!
אני אוהבת את כולם בלי קשר לדת
מי שמסית ומפיץ שנאה (האמ האמ בלה חדיד) אני אשנא אותו, גם אם היא הייתה יהודייה והייתה מסיתה ככה הייתי שונאת אותה .
ממש עצוב המצב 3>
לא אכפת לי שאתה ערבי אכפת לי מהדעות של הבן אדם ואתה אחלה גבר.
אנונימי
הבעיה שלנו היא לא עם ערבים בשל היותם ערבים.
הבעיה שלנו היא עם ערבים מחבלים וכן שונאי ישראל.
אנחנו לא שונאים ערבים כי הם ערבים.
אנחנו שונאים את אלו מתוכם המנסים לפגוע בנו והשונאים אותנו.
כרגע יש עליהום על ערבים באופן כללי כי נשבר האמון בהם.
כי בני אדם ערבים שהיו חברים שלנו הפכו פניהם בין לילה והחלו לדקור ולרצוח אותנו.
לכן אין יכולת כרגע לסמוך על ערבי שמחייך ומחבק אותנו.
--
אני מצטערת על הסיטואציה שאתה נמצא בה.. אתה עוד תידרש להוכיח את עצמך אינספור פעמים ולקנות אמון ביזע.
לא חס ושלום כי אנחנו שונאים אותך אלא פשוט כי נפגענו כל כך מהקהילה שלך עד שאיננו יכולים לבטוח בקלות.
מסכים ומחזק^
חברה של אמא שלי ערבייה נוצרייה והיא כמו אמא שנייה בשבילי וכל המשפחה שלה האנשים הכי מקסימים וחמים ומכבדים שיש
אני לא מכלילה אף פעם, בכל עדה/דת יש אנשים טובים ואנשים פחות טובים, אבל זאת הדעה שלי לפי מי שהכרתי בחיים