באמת כוסאמא של השנה הזאת למה לא יכולים פשוט לשחרר אותנו לחופש זה באמת יקל על כל כך הרבה אנשים
נמאס לי מהשנה הזאת כל כך הרבה חרא קרה וקורה למדינה עצמה וגם לי ולעוד הרבה אנשים למה לא יכולים לשחרר אותנו פשוט אני מרגישה שכל פעם שאני מתחילה להרגיש קצת יותר טוב הבית ספר מושך אותי בחזרה לחרא זה באמת לא הרבה זמן עד סוף שנה אז מה קשה פשוט לתת לכולם מנוחה וזמן לחשוב