5 תשובות
קצת מביך ולא נעים אבל לא נורא היית עצבנית, אני מציעה שפשוט תתנצלי ותמנעי מלדבר איתה על דברים שאתן לא מסכימות עליהם או שתדברו רק כשהיית.
שואל השאלה:
להתנצל חח גם אם ישלמו לי 20,000 לא אתנצל. היא אחות חיה ורעה ומגעילה שרק אוהבת לריב!!! אפחד לא מתסדר איתה עם כולם היא בריב. והיא פשוט עלובה ומסכנה וזה הגיע לה אז סליחה לא תהיה. אבל מביך היה חחח
להתנצל חח גם אם ישלמו לי 20,000 לא אתנצל. היא אחות חיה ורעה ומגעילה שרק אוהבת לריב!!! אפחד לא מתסדר איתה עם כולם היא בריב. והיא פשוט עלובה ומסכנה וזה הגיע לה אז סליחה לא תהיה. אבל מביך היה חחח
אנונימית
יכול להיות שהיא גם חושבת עליך ככה, יכול להיות ואני לא רוצה להעליב או לפגוע שגם את לא היית בסדר
לא נעים, אבל בקטנה כל עוד ההורים שלך לא מבינים מה אמרת שימי את זה מאחורייך אל תחשבי על וזה יעלם, מקווה שתהיה אווירה יותר רגועה בבית (:
שואל השאלה:
כן האמת שזה מאחורי, מקוה מאד שתפסיק להתעסק בי ולדבר עלי ולחפש אותי! עניתי לה פעם אחת ומקוה שלא אצטרך עוד כי אין לי כוח לרדת לרמה הנמוכה שלה . בת 27 ומתנהגת כמו בת 16
כן האמת שזה מאחורי, מקוה מאד שתפסיק להתעסק בי ולדבר עלי ולחפש אותי! עניתי לה פעם אחת ומקוה שלא אצטרך עוד כי אין לי כוח לרדת לרמה הנמוכה שלה . בת 27 ומתנהגת כמו בת 16
אנונימית