7 תשובות
מצב גרוע
כן תברחי
כן תברחי
אנונימית
לאן לברוח. אם את/ה מרגיש לא מוגן/ה אפשר להיכנס למרחב מוגן.
מבחינת טילים? בטוח שם יחסית למרות שהם אמרו שיש להם טיל חדש שמגיע רחוק וזה
בואי אלינו
כרגע המצב באילת טוב לעומת מקומות אחרים
אנונימית
אילת בסדר
החמאס מפחדים לשגר לשם טילים כי הם מפחדים שהם בטעות יפגעו בארצות אחרות
החמאס מפחדים לשגר לשם טילים כי הם מפחדים שהם בטעות יפגעו בארצות אחרות
שואל השאלה:
טוב אילתיים אני בורחת אליכם
טוב אילתיים אני בורחת אליכם
באותו הנושא: