42 תשובות
בקצב הזה כן
אי אפשר לדעת
הלוואי, מישהו צריך להעמיד אותם במקום, ליטרלי לתת להם כאלו מכות שהם לא יתאוששו מהן בחיים.
כנראה
נקווה שלא
כרגע זה נקרא מבצע ולא מלחמה בגלל שיש רק חזית אחת נגדנו (עזה)
אם זה יתפתח למלחמה זה פחות תלוי בנו, כי זה הופך למלחמה רק כאשר יש שתי חזיתות (נגיד אם סוריה/לבנון יצטרפו וגם יהיו נגדנו), אז אי אםשר לדעת כרגע.
אבל עדיף שזה יתפתח למלחמה בכלל שבזמן שישראל במבצע הידיים שלה קשורות ויש המון דברים שאין אישור לצבא לעשות אבל אם זה יהיה מלחמה אז היד שלנו תהיה החזקה כי הצבא שלנו חזק ויכול לעמוד נגד כמה חזיתות בו זמנית
Am.
^אני ממש ממש ממש לא מעודדת מלחמה! רק מציבה כמה עובדות... עדיף שיהיה שלום
Am.
לא נראלי
צריך לז*ין להם תצורה אחת ולתמיד שיהיה להם נזק שהם לא יתאשושו ממנו הרבה זמן ויבינו אחת ולתמיד של מי המדינה הזאת
צריך למחוק אותם, נקווה שכן אבל שה' ישמור על החיילים שלנו.
אנונימית
לא בגלל שחמאס זה לא צבא אז לא משנה איך הם יתקיפו זה לא יהיה מלחמה
חושב שכן וגם רוצה, בכדי שנפציץ אותם בלי סוף עד שישתקו.
שואל השאלה:
למה בעצם אנחנו לא רוצים הפסקת אש?
אנונימית
כי די, סוף סוף ישראל תופסת שכל ו-וואלה עכשיו יש לנו הזדמנות לכסח אותם.
שיישאו בתוצאות.
כי הפ הרגו לנו חיילים, אנשים חפים מפשע, אזרחים במדינה.
למה שנשתוק? למה שלא נחזיר להם?
#התחלנו
"מלחמה היא הפעלת אלימות קבוצתית לצורך יישום רצון כלשהו. " (ע''פ ויקיפדיה)
לדעתי זה עונה על ההגדרה אז טכנית אנחנו כבר במלחמה..
תלוי מדינות העולם לא יסכימו לזה ומנסות לטפל בזה למרות שזה לא עובד כל כך
זה כבר מלחמה
לא, כנראה מבצע.
אולי מיני מלחמה כמו לבנון השנייה
כרגע זה מבצע אבל מבצע גדול כמו צוק איתן
זה נחשב מלחמה
מקווה שלא. בנתיים זה מבצע
אנונימית
זאת מלחמה שכל העולם מדבר עליה הם מדבקים עליי אני סלב
זה סוג של מלחמה כבר אבל כן
לא חושבת , זה ייגמר עוד כמה ימים גם חמאס מתחנניםם להפסקת אש אז מתי שצהל יהיה מרוצה זה יפסיק כנראה
אבל לא בטוח
לא
זה כבר קרה מיליפני 20 שנה בערך ולא היה מלחמה
תאמת לא יודעת
זה ניראה כיאילו הם מתחילים להרגיע
אנונימית
זה כבר מלחמה
זה כבר מה יש לך 60 אלף מילואמניקם גויסו צהל נערך למלחמה יש שם כבר אם תיהיה מגן חומות משהו כזה
אנונימי
הפסקת אש=כניעה לטרור
לא חושבת בכנות
אולי
שלכם ילדת החצפורי

הפסקת אש מבחינת החמאס אומרת שנגמרו להם הטילים והם רוצים זמן להכין עוד...
^טוב כע זה נכון , אבל זה גם מבחינת זה שחיסלנו להם מפקדים וכו..
זאת כבר מלחמה
פשוט בגלל שזה לא נגד מדינה ריבונית זה נקרא מבצע
אנונימי
אתם רציניים אלה שחושבים שזה נגמר?
נתחיל בזה שחמאס ביקשו כבר מספר פעמים הפסקת אש (כמובן בכדי למלא תחמושות) ולא הסכמנו.
צהל כרגע מז**ן את עזה אבל ממה שאנחנו רואים זה לא עוזר. הג'יהאד האיסלאמי גם הצטרף למסיבה.
ויש כבר מלחמת אזרחים ברחובות, היום מתכננים טרוריסטים פלסטינאים לבוא לרחובות (הם באים עם תחמושות- אבנים, נשקים.. מה לא בעצם) בכדי לפגוע ביהודים. כמובן שהם גם מתחילים לינצ'ים, זריקת אבנים על רכבים, פגיעה, הם רוצים לראות דם יהודי, מה שלא ניתן להם. אינתפאדה 2021 ממש ככה.
כמובן שגם אנשי השומרון באו מצויידים בנשקים. אנחנו לא פראיירים.
קיצר הולך להיות היום מסיבה.
תשארו בבתים.
עם ישראל חי!
אנונימית
ממש ממש לא כדאי שזה יתפתח למלחמה.
אז מה שאנחנו יותר חזקים? אתם יודעים כמה חיילים יצאו למלחמה הזאת ולא יחזרו יותר הביתה? אתם יודעים כמה אזרחים חפים מפשע הולכים להיפגע פה? אם זה יתפתח למלחמה כנראה שהרבה.
העדפה והערכה שלי זה שזה יימשך לפחות עוד שבוע וייגמר, בשבוע הזה חמאס יחטפו הרבה שהם ידעו פעם הבאה לא להתחיל את זה בכלל ובואו נקווה שלא הולכים עוד למות אנשים.
אומרים שכן...
זה כבר קצת מלחמה!
נכון, החזית העיקרית היא עזה, אבל שכחנו שיש עוד חזית- פנימית.
כל ההתפרעויות בערים המעורבות כבר ממש קיצוניות.