התחברות הרשמה

מה לדעתכם חייב להתקיים במערכת יחסים אפלטונית כדי שהיא תהיה מושלמת?

אפלטוני = לא רומנטי.
13 במאי 2021, 14:58
מערכת יחסים    
תשובה אחת
תקשורת! חד משמעית
M
Miss Bellingham
באותו הנושא:
לפי דעתכם האדם יכול להתקיים ללא החברה?
מערכת יחסים פתוחה היא מערכת יחסים אמיתית לדעתכם?
מה המקצוע שלפי דעתכם לא צריך להתקיים?
במש"צים יכולה להתקיים מערכת יחסים בין מדריך לחניכה?
לדעתכם צריך להמשיך לתת לקריות להתקיים או לשלב עם חיפה לגמרי?
האם לדעתכם האדם יכול להתקיים ללא אהבה? ולמה?
לדעתכם משפט נתניהו אמור להתקיים?
התחממות גלובלית - עוד כמה זמן (שנים) לדעתכם יתאפשר לנו בני האדם להתקיים על כדור הארץ?
האם מדינת ישראל יכולה להתקיים ללא ערסים ופרחות לדעתכם???
לדעתכם,האם לג בעומר יכול להתקיים ללא הדלקת המסורות?
לדעתכם חברה ללא ערכים יכולה להתקיים?