7 תשובות
תרוקני את הזיכרון
שירלי
שואל השאלה:
בקושי יש לי דברים בזיכרון של הפלאפון וכרטיס ה-sd שלי ר-י-ק!
בקושי יש לי דברים בזיכרון של הפלאפון וכרטיס ה-sd שלי ר-י-ק!
שילת
ב-galaxy ace (ברום המקורי של סמסונג) ההודעות נשמרות על-גבי הזיכרון הפנימי של המכשיר.
כך שכרטיס הזיכרון בנפח 16gb לא מהווה הרחבה עבורם.
נסי למחוק הודעות ישנות:
1. כניסה ליישום ההודעות.
2. לחיצה על כפתור התפריט בטלפון - מחק.
3. סימון ב'וי' את ההודעות שרוצים למחוק ולחיצה על אישור.
אם האפשרויות הנ"ל לא מופיעות
ניתן ללחוץ 'לחיצה ארוכה' על השרשור אותו רוצים למחוק ובחירה במחק מתוך התפריט הנפתח.
כך שכרטיס הזיכרון בנפח 16gb לא מהווה הרחבה עבורם.
נסי למחוק הודעות ישנות:
1. כניסה ליישום ההודעות.
2. לחיצה על כפתור התפריט בטלפון - מחק.
3. סימון ב'וי' את ההודעות שרוצים למחוק ולחיצה על אישור.
אם האפשרויות הנ"ל לא מופיעות
ניתן ללחוץ 'לחיצה ארוכה' על השרשור אותו רוצים למחוק ובחירה במחק מתוך התפריט הנפתח.
שואל השאלה:
מחקתי את כל ההודעות וזה לא עוזר
מחקתי את כל ההודעות וזה לא עוזר
שילת
גם לי זה קורה! יש לי גם גלאקסי ואני לא יכול להוריד אפליקציות בגלל שאין לי מקום ולפעמים אני לא מצליח לקבל הודעות...
עומרי
גם לי יש את אותה בעיה, צריך לשלוח את הפלאפון לתיקון לחידוש גרסה ואז זה מסתדר
...
גם אצלי אותה בעיה אבל הקטע שחידשו לי גירסה וזה לא עובד