7 תשובות
למה את צריכה להסתכל במצלמה כשיש לך מראה שמראה הכל טבעי
במראה זה הכי מדויק כביכול...איזו התעסקות, שתהיי בריאה
שואל השאלה:
אמרו שבמראה זה לא אמיתי כי זה הפוך
זה משגע לי את המוח אני לא מבינה איך אני ניראת
אנונימית
חחח אמאל'ה יש לי חברה אותו דבר זה כאילו התסביך שלה בחיים
אבל כן את נראית אותו דבר בשני הצדדים את רק חושבת שלא.
שואל השאלה:
לא אני לא ניראת אותו דבר במצלמה אחורית עין אחת רחוקה מהשניה כאילו אני איזה יונה והראש שלי עקום
והמצלמה הקידמית אני ניראת נורמלי
אנונימית
די זאת חברה שלי בול.
תגידי יש לך משקפיים?
ולשאלה, את נראית אותו דבר כמו במראה.
בתמונות זה לפעמים מתעוות. וזה בסדר.
שואל השאלה:
לא אין לי משקפיים
אבל מלא אומרים שהמראה זה כאילו הופך אותנו
אנונימית