5 תשובות
שואל השאלה:
יואו אני לא מאמינה, ישנתי כמו תינוק
אנונימית
^אני גם ישנתי בהתחלה כמו תינוק ולא שמעתי בכלל את האזעקה הראשונה..
אמא שלי ואחותי פשוט באו אליי מהר והעירו אותי!
הספקתי ללכת לממד בלי עין הרע.
כן.
אתמול בלילה היו 2 אזעקות בת"א.
הראשונה בערך בשעה 1 ומשהו ... השנייה הייתה בסביבות 2.
היה בגוש דן.
אני חושב שבתל־אביב היו 2 אזעקות, כן (סביב שאר האיזור הטווח נע בין אזעקה אחת לשלוש פחות או יותר).