8 תשובות
כי הוא סתום וכולם חושבים שאנחנו רובוטים
אחותי עם כמה שזה קשה אי אפשר להפסיק הכל וגם ככה הפסידו הרבה חומר בגלל הקורונה אם תלמידים יפסידו עוד חומר ויווצר פער גדול מדי בין מה שהיה צריך ללמד לבין מה שלימדו בפועל זה יוביל בסוף לזה שכולם יישארו כיתה.
אף אחד לא אומר שזה קל אבל צריך להמשיך.
אנונימית
כי משרד החינוך אומר שאין לו ברירה.
הוא חייב איכשהו להשלים את השעות שאנחנו מחסירים כרגע.
משרד החינוך חי בסרט שתלמידים שגם אין להם טילים מסוגלים ללמוד רגיל ולהבחן כרגיל
אין מה לעשות עושים מה שצריך
שואל השאלה:
איזה שטויות זה באמת אני פה בממד אחרי שירו עלינו מתחילת המבצע הזה 18 רקטות! אני גרה ליד בסיס שכל שנייה שומעים את המטוסים עפים וחוזרים ושומעים את הבומים של אלוהים יודע מה בואו נראה משהו אחד ממשרד החינוך שמתחיל ללמוד ככה בתנאים האלה בבית שלי! אף אחד לא יצליח למה? כי גם בלי שהיה את כל הרעשים האלה היה בלתי אפשרי ללמוד בזום אז תחשבו איך זה עם כל הרעשים האלה.. זה לא הגיוני!
אנונימית
תאמיני לי שלא מעניין אותם תעשי מה שאת יכולה
אין צד אכפי מהצד שלהם, קחי תחיים באיזי הכל טוב.. כולה לימודים
את ממש צודקת, אנחנו למדנו היום בזום ולא הצלחתי להתרכז בכלל בגלל המצב הנוכחי