9 תשובות
אני:(לא מצליחה לישון בגלל שאני מפחדת שתהיה אזעקה ולא ישמעו
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני לא יושנת בגלל האזעקות עצוב שהגנו למצב הזה
גם אני לא יושנת בגלל האזעקות עצוב שהגנו למצב הזה
אוף ממש..
אנונימית
כן אני
אני התכוונתי ללכת לישון עכשיו אבל פשוט לא בא לי
אני התכוונתי ללכת לישון עכשיו אבל פשוט לא בא לי
אני פה בשבילך
היי
):
):
לא היחידה! רוצה לדבר? מה את מרגישה בדיוק?
אנונימית
לגמרי לא
את לא
באותו הנושא: