6 תשובות
השכנים ליד מתקשרים ומדווחים אני מניחה
שואל השאלה:
אבל זה לא יקח יותר מידי זמן?
הם תמיד בהיכון יש שיחה ישר קמים הם מוכנים כבר שישלחו אותם אומרים להם כתובת והם רצים
מדווחים להם. כן זה לוכח זמן אבל בגלל זה הם תמיד בהיכון לתזוזה אין להם אף פעם הפסקה
מדווחים על הדברים האלה נורא מהר אבל צריך צוות חילוץ אסור למדא להיכנס ראשונים(אני במדא ההנחיות אצלי safety firt זה החוק)
ברגע שיש אזעקה מדא בכוננות מיידית לצאת ברגע שנגמרות האזעקות מדא יוצאים לאזור הנפילה ( אם הייתה כזו) כי גם אם אין נפגעים בגוף. יש נפגעי חרדה. בכל מקרה אנשים גם מתקשרים במידה ויש נפגעים