14 תשובות
אמרו
פעלו? בנתיים לא
זה בטח יקרה עוד מעט
מוקדם עוד בכדי להיות בטוחים.
אמרו.
או שלא התכוונו לזה או שהתחרטו או שיהיה בעוד שעה בשביל לתפוס אותנו בהפתעה בכוונה
אנונימית
ממש מוזר.
כי עד עכשיו הם באמת ביצעו את כל האיומים
אנונימית
יכול להיות שעדיין יקיימו, גם אתמול הם הקדימו ברבע שעה^
אנונימית
maya^ טועה, הם מאיימים ומבצעים.
איימו אתמול שיפציצו את המרכז ב21:00 והקדימו ברבע שעה.
היום אמרו שיפציצו את באר שבע והפציצו. הם מקיימים, אל תזלזלי.
עד עכשיו הם עמדו במילה שלהם
אתמול הקדימו ברבע שעה היום אולי יאחרו
לכו תדעו
אנונימית
הם מנסים להפחיד אותנו כדי שלא ניהיה מוכנים נקווה לטוב (מי שמפחד יכול להיות במקלט הוא בממד הכי טוב להיות מוכן)
אה ומי שיכול להכנס לדאלה שכתבתי ולענות עליה אני מאוד ישמח
ואי שימותו יחסוך לכולנו זמן וחיים
אמרו בשבע
וואלה הם מוכנים להפסקת אש וואלה יופי
יש עכשיו אזעקה בחולית.. איפה זה למען ה'??
אנונימית