5 תשובות
אמרו בחדשות לרדת קומות אבל לא לקומה ראשונה או משהו כזה אבל לא סגורה על זה
אנונימית
במידה ואין ממ"ד, ממ"ק או מקלט פנימי, תרדי לחדר המדרגות שבקומה השנייה.
גם אני קומה 4 ויורדים לקומה 2
אנונימית
שנייה
אני חושבת שבין קומת קרקע לקומה 1 או בין קומה 1 לקומה 2
באותו הנושא: