7 תשובות
אם אני לא טועה את משלמת על השילוח אליהים,תנסי לקרוא איפה שהמדיניות משלוח,גם אני רציתי להחזיר משהו אבל מרוב שכול כך הסתבכתי פשוט לא החזרתי
את שולחת להם את זה חזרה והם מחזירים לך זיכוי כספי על המחיר של הבגד
מצטרפת לשאלה
Op0
אם אני זוכרת נכון מקבלים את הסכום בכרטיס של שיין אבל אני לא בטוחה . כי החלפתי מזמן
פשוט תזמיני את אותו בגד במידה אחרת . את מקבלת את אותו הסכום ששילמת
שואל השאלה:
אבל מה אם אני לא רוצה זיכוי כספי? אני רוצה את הבגד הוא פשוט גדול עליי
אנונימית
לדעתי עדיף פשוט לשלוח לתופרת
זה יעלה אותו מחיר