13 תשובות
לא איפה אמרו לך את זה?
מקווה שלא אמאלה אני מהקריות
לא. זה פייק ניוז.
אנונימית
מדברים מהבוקר שזה יקרה
רגע גם היו ירי טילים במרכז??
אנונימי
^אמרו שכן
נכון. החמאס אמר שכך זה יקרה. האם זה יצליח? לא יודע..
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני מהקריות אני בלחץץ
גם אני מהקריות אני בלחץץ
אנונימית
מאמי זה פייק. כרגע פרסמו שזה פייק. אנשים מלחיצים סתם.
לא יהיו שום אזעקות. הכל בסדר.
לא יהיו שום אזעקות. הכל בסדר.
אנונימית
כן חמאס איימו שיירטו טילים לכיוון חיפה, אילת ומרכז הארץ.
שמעתי שבמרכז
אנונימית
קריות לא יודעת, אבל יש מצב שבחיפה כן, לא בטוח
רק החיזבאללה יכול לתקוף פה חמאס לא יכולים להגיע לפה וגם נגיד וכן הכיפות ברזל כבר מוכנות הכל טוב אל תהיו בלחץ
באותו הנושא: