5 תשובות
לגמרי
אני מתת יש בזה משהו
אנחנו לא יותר טובים... מזהירים אותם לצאת מהמבנים לפני שאנחנו זורקים עליהם רקטות
אנונימית
אנונימית אנחנו אומרים להם לצאת כי המבנים שאנחנו יורים עליהם זה גם מחבוא לטילים ולנשק של חמאס וגם בנינים הוא בתים של אזרחיים תמימים וילדים מסכנים אני לא בטוחה אם זה מטומטם הוא שזה מעשה טוב ואני בעחקר מרחמת על האזרחיים שם...
סבבה גם אצלנו הורגים אזרחיים תמימים וילדים מסכנים ואף אחד משם לא מרחם עליהם
אנונימית
באותו הנושא: