3 תשובות
זה כשלמישהו אין מה להגיד
הוא רוצה להגיד משהו אבל הוא לא יודע מה
כאילו שמישהו בשוק אז הוא אומר או ''מה-'' או ''א-''
שואל השאלה:
וואו תודה לכם!