5 תשובות
אין לי ממד אבל אני יודעת שצריך לסגור
כן חייב לסגור את החלון
כן אחרת מה הפואנטה של ממד אחי
כןן, זה חשוב למקרה של רסיסים
אם את דואגת בגלל שאולי לא יהיה אוויר כשתסגרי את הברזל את יכולה להדליק מזגן/מאוורר וככה החדר לא יהיה חנוק
אם את דואגת בגלל שאולי לא יהיה אוויר כשתסגרי את הברזל את יכולה להדליק מזגן/מאוורר וככה החדר לא יהיה חנוק
צריך לסגור את הברזל כי ארחת יעופו לכם דברים דרך החלון וינפצו אותו הברזל שם בשביל לסגור אותו
באותו הנושא: