9 תשובות
כן
עם הזומים היה קשה, אבל בסך הכל היה כיף
מעריך את המורים והצוות
לא כאילו קודם כל צריך שגם המורים יסכימו ועד כמה שזה נראה מוזר הם לא יסכימו כי איכשהו יש להם חיים ונם לא אוהבים לגרום לנו סבל
^^אני מתה
אנונימית
קצת
כן , היה שנה קצת קשה אבל השנה עברה כל כך מהר ונהניתי ברמה הזויה בבית ספר ..( אני לא מאמינה שאני אמרת את זה ) הקורנה עשתה גם דברים טובים ❤
^^לא היא צודקת זה מעריכים

לשאלה-
לא. שנה חרא
מאריכים מלשון ארוך
מעריכים מלשון הערכה
היא דיברה על להעריך לא על להאריך.