12 תשובות
שואל השאלה:
מהה אם אני אקבל 70 נגיד? זה יעזור?
אנונימית
אולי שכן
אם תקבלי 70 בבגרות , ציון סופי תהיה 59 חושב , אז עבור
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי במצמטיקה זה 60 לא? אז זה אומר שאני צריכה לפחות 71?
אנונימית
הציון לעבור 55
קחי בחשבון שאם יש פער גדול מדי בין המגן לבגרות זה נפסל (לפחות ככה זה אצלי בבצפר)
שואל השאלה:
מה אבל זה לא הגיוני כי ככה אני בחיים לא אעבור
אנונימית
בכמה יחידות את?
אנונימית
תבקשי ממורה שלך להעלות את המגן , כדי שתוכלי לעבור בבגרות , אם לא אז תהיה פסילה בגלל הפער
אנונימי
וואו, בהצלחה :).
נראה לי שתצטרכי לקבל 70 ואולי אפילו יותר בשביל לעבור.
וסליחה כן, אבל אני פשוט בהלם שאת בשלוש והאלה הציונים שלך כי זה פשוט זלזול. לא בזה. בעצמך. אני בטוחה שאת יכולה יותר מזה, ואת פשוט מוותרת לעצמך. או לפחות ככה זה נראה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני ב3 יחידות
קיבלתי 9 ו15 במתכונות אז אני לא יכולה לבקש העלת ציון כי כבר ככה יחסית פירגנו לי.. כל החיים שלי קשה לי עם מתמטיקה מה אני יכולה לעשות, פעם עוד היה לי ציונים סבבה אבל עכשיו זה עוד יותר קשה ואני נלחצת במבחנים ואז בוכה ולא מצליחה כלום
אנונימית