8 תשובות
לא
הוא מספיק מוגן גם נגד פגיע ישירה
לא, ממד- מרחב מוגן דירתי.
אני גם לא מבינה איך הוא בדיוק מגן. אני גרה בבניין עם 15 קומות, אם יפגע טיל או רסיס הלך זהו, כי כל הבניין בטח יתרסק או יעלה באש
אנונימית
טיל פגע בבית ביהוד, כל הבית נהרס, המשפחה הייתה בממד ואף אחד לא נפגע אז אני לא חושבת שאת צריכה לדאוג
אל תדאגי אם חס וחלילה יקרה משהו לבית שלך הממד ישאר כמו שהוא
תשני שם בלילה ותדאגי לסגור את החלון ברזל ואת הדלת כשיש אזעקות ויהיה בסדר, רוב הביניינים בארץ לא קורסים בכזו קלות מרקטות אז אין מה לדאוג
שואל השאלה:
אבל אם טיל פוגע בבית וכל הבית נהרס איך רק הממד נשאר
אנונימית
רגע אבל אם כל הבניין נופל מה עם הממד?
אנונימית
הוא לא אמור להגן במידה והוא נופל בדיוק עליו אלא אם זה נופל על הבית שלך אז במקום שכל הבית שלך יקרוס עליך הממד נשאר עומד ומגן עליך מקריסת הבית ורסיסים