5 תשובות
יכול להיות נקווה
ונאמר אמן
מקווה לימים שקטים יותר:/
אני כאן בשביל כל מי שצריך או רוצה לדבר, בואו לפרטי
אני כאן בשביל כל מי שצריך או רוצה לדבר, בואו לפרטי
נקווה
הלוואי
אבל שנצא מזה עם הרתעה חזקה!
די אין כוח לדבר הזה. צריך להעיף להם כאפות חזקות
אבל שנצא מזה עם הרתעה חזקה!
די אין כוח לדבר הזה. צריך להעיף להם כאפות חזקות
באותו הנושא: