5 תשובות
יכול להיות נקווה
ונאמר אמן
מקווה לימים שקטים יותר:/
אני כאן בשביל כל מי שצריך או רוצה לדבר, בואו לפרטי
נקווה
הלוואי
אבל שנצא מזה עם הרתעה חזקה!
די אין כוח לדבר הזה. צריך להעיף להם כאפות חזקות