5 תשובות
כי היא לא שלהם והם בעצמם יודעים את זה פשוט קשה להודות
כי הם מטומטמים.
חושבים שאם הם יזרקו טילים אז הם ינצחו, סתם אהבלים.
קודם כל הם ממש סתומים ודפוקים,החשיבה שלהם מטומטמת..
חוץ מזה הם בעיקר מנסים לפגוע בנו, זה לא משנה להם אם הם פוגעים במדינה.
כי הם רוצים לפגוע בנו
כנראה הסבל שלנו יותר חשוב להם
שואל השאלה:
כאילו המדינה שלהם והם גורמים פה לשריפות וכאלה
אנונימית