2 תשובות
מה טראמפ היה עושה?
זה היה ידוע שטראפ יותר טוב לנו מאשר ביידן אבל זה לא אנחנו מחליטים מי יהיה הנשיא שם.
ביידן הוא לא תומך דגול של ישראל והוכחה לכך זה שהוא אמר שהפלסטנים רשאיים להתגונן מהטילים שלנו..
כלומר אנחנו לבד לגמרי במערכה הזאת ואנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו.