7 תשובות
הכל בסדר, איפה את גרה? תתקשרי להורים שלך או למישהו שאת מכירה ואת יכולה לישון איתה בממד
שואל השאלה:
למי אני אתקשר ההורים שלי עוד לא בבית האחים במשפחה חברות שלי לא יבואו בגלל ההורים שלהם וזה
למי אני אתקשר ההורים שלי עוד לא בבית האחים במשפחה חברות שלי לא יבואו בגלל ההורים שלהם וזה
לפחות שההורים שלך יהיו מודעים למה שקורה אצלך ואת אצלם, ושתרגיעו אחד את השני... מה עם דודים/ות? סבתות/ים? בני דודות?
שואל השאלה:
הם גרים יחסית רחוק כאילו 10 דק נסיעה
הם גרים יחסית רחוק כאילו 10 דק נסיעה
אבל לפחות תדברי איתם
שלא תהיהי לבד
תסעי למשהו עד שהמצב ירגיע. כאילו לישון..
באותו הנושא: