4 תשובות
ברוך השם גרה בצפון ואין אזעקות מקווה שניצא מזה מהר
היה אצלי כל כך הרבה פיצוצים (חולון) אבל בכל בסדר אצלי, תודה
אני בלחץ קצת כי אין מרחב מוגן איפה שאני עכשיו, כיף (:
שואל השאלה:
וואו הם זיינו אותנו
וואו הם זיינו אותנו
באותו הנושא: