3 תשובות
אז אנחנו לא :/
ולי אין אפילן מקלט אפשרי לשהייה או ממ''ד
ולי אין אפילן מקלט אפשרי לשהייה או ממ''ד
חחח מבין אותך נפל סנטימטר לידי איזה לחץ לא היה מאז שנה שעברה פה
ההורים שלי לעומתי גרו 23 שנה באשקלון אז..
ההורים שלי לעומתי גרו 23 שנה באשקלון אז..
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כנל
אין לי מקום מוגן וגם כן ראיתי אלף פעם טילים שנחתו לידי או התפוצצו לי מעל הראש
חחח כנל
אין לי מקום מוגן וגם כן ראיתי אלף פעם טילים שנחתו לידי או התפוצצו לי מעל הראש