6 תשובות
את לא שפויה סליחה
מה שהיית רושמת אם לא סיננת אותו.
מזכיר לי שסיננתי מישהי שבוע ומשהו, ובהודעה היה כתוב אם אני רוצה לצאת איתה ביום האהבה.(אני לא חרא, אני החזרתי לה)
לשאלה: תרשמי לו שנרדמת או משהו.(בבקשה לא לסנן, זה מציק.)
לשאלה: תרשמי לו שנרדמת או משהו.(בבקשה לא לסנן, זה מציק.)
^באמת שכע
אני מסכימה עם הראשונה זאת אובססיה
לכי טפלי בעצמך
לכי טפלי בעצמך
לגיטימי- ברצינות לא בצחוק.
תכתבי לו שלא שמת לב שהוא שלח לך הודעה או משהו בסגנון
תכתבי לו שלא שמת לב שהוא שלח לך הודעה או משהו בסגנון
באותו הנושא: