6 תשובות
מה שהיית רושמת אם לא סיננת אותו.
מזכיר לי שסיננתי מישהי שבוע ומשהו, ובהודעה היה כתוב אם אני רוצה לצאת איתה ביום האהבה.(אני לא חרא, אני החזרתי לה)
לשאלה: תרשמי לו שנרדמת או משהו.(בבקשה לא לסנן, זה מציק.)
^באמת שכע
אני מסכימה עם הראשונה זאת אובססיה
לכי טפלי בעצמך
לגיטימי- ברצינות לא בצחוק.
תכתבי לו שלא שמת לב שהוא שלח לך הודעה או משהו בסגנון