15 תשובות
הייתי בשוק מזה גם
אנונימית
מה חדש? כולם שונאים אותנו :)
נו באמת.....
גם ככה היא לא הייתה שחקנית משהו
אגבוש למי שמתעניינים גם השחקן של לופין נגדנו מסתבר
שואל השאלה:
מי זה לופין?
אנונימית
האיש זאב
אוףף
אהבתי ממש את הדמות שלו
יאללה שילך להזהזל
נע לופין עדיין מקסים
אבל השחקן שלו ממש לא :)
כןן אני ממש מאוכזבת ממנה היא גם יהודיה
תמיד שנאתי אותה וכללי את הדמות שלה
שתלך לעזאזל מימלא לא אהבתי אותה בסדרה
^כן, היא העלתה די הרבה סטוריז שתומכים בבלעסטין וזה
בוני רייט נגדנו????
באמת?
זה בעיקר הפתיע אותי כי היא ביקרה פה לפני כמה שנים ואל תתפסו אותי במילה אבל אני חושבת שהיא אמרה דברים חיוביים על הארץ