3 תשובות
לגיטימי שיש לך גמגום בתקופה כזאת לדעתי.
לגיטימי מאוד
תמיד בחיים יש תקופות נוראיות ולרוב הם משאירות צלקת זה יכול להיות פחד מסוים ממשהו וזה יכול להיות גמגומים הכל טוב זה נורמלי לחלוטין ואני מאמינה שזה יעבור אחרי שתעברי את התקופה הזאת
ואם באלך לדבר אם מישהו על כל התקופה הזאתי או שאת צריכה כמה עצות את מוזמנת לפנות אליי בפרטי תמיד