9 תשובות
לא הייתי כותבת
כן תכתוב לה
שואל השאלה:
אני באמת מתלבט והיא גם הייתה נוראית אליי בפעם האחרונה שדיברנו ואמרה שאני כבר לא חשוב לה וצחקה עליי שאני עדיין דואג לה אחרי כל הזמן הזה.
מצד שני באמת אין לי אגו ותכלס היא חשובה לי ואני לא רוצה להגיע לרמות שלה.
דיברנו פעם אחרונה לפני 4 חודשים בערך.
אנונימי
תכתוב לה מזל טוב בכל זאת יומולדת
אם לי זה היה קורה הייתי מרגישה משהו נחמד בלב
פשוט תרשום לה מזל טוב ולא יותר מזה
עזוב אגו אם היא מתנהגת אלייך מגעיל לא מגיע לה שתתנהג אלייה בסדר