תשובה אחת
חרא של אנשים. המיץ של הזבל כמה אפשר להתבכיין אי אפשר לדעת להפסיד בכבוד.
כמה דברים הציעו להם במהלך השנים והם סירבו. ולפני שמדינת ישראל קמה רצו לחלק את ישראל לשתי חלקים, ולתת להם חלק והם לא הסכימו הם רצו את הכל.
המיץ של המיץ הרמה הכי נמוכה מכל הבחינות. כולם שם עם השכלה נמוכה, כולם שם בהמות רוצחים.
באמת גועל נפש. ואז שבאנו והפכנו את הישראל לאחת מהמדינות שנמצאת תמיד בתחילת הרשימות שמתקדמות הכי הרבה בעולם עם פיתוח ואנושות. והמדינות הכי מפותחות. והמדינות עם איכות החיים הכי טובה.
הם קנאים פתאום נדלקו עליה. פתאום נזכרו שה "פלסטין שלהם" קיימת רק עכשיו.
זה שלנו מימי קדם. וזה ימשיך להיות שלנו.
וזה גם יהיה שלנו, אתם יכולת לשלוח עלינו כמה טילים שבא לכם. ולהמריד כמה אמריקאים שבא לכם, ולהתבכיין למדינות עם מעמד גבוה כמה שבא לכם.
ישראל שלנו והיא תיהיה שלנו לעולמי עולמים.
תפסיקו כבר לקרוא לה פלסטין.
פלסטין נמצאת במפה ליד הכלא אזקבן וארץ לעולם לא.
ושם היא תשאר על המפה הדימיונית
כמה דברים הציעו להם במהלך השנים והם סירבו. ולפני שמדינת ישראל קמה רצו לחלק את ישראל לשתי חלקים, ולתת להם חלק והם לא הסכימו הם רצו את הכל.
המיץ של המיץ הרמה הכי נמוכה מכל הבחינות. כולם שם עם השכלה נמוכה, כולם שם בהמות רוצחים.
באמת גועל נפש. ואז שבאנו והפכנו את הישראל לאחת מהמדינות שנמצאת תמיד בתחילת הרשימות שמתקדמות הכי הרבה בעולם עם פיתוח ואנושות. והמדינות הכי מפותחות. והמדינות עם איכות החיים הכי טובה.
הם קנאים פתאום נדלקו עליה. פתאום נזכרו שה "פלסטין שלהם" קיימת רק עכשיו.
זה שלנו מימי קדם. וזה ימשיך להיות שלנו.
וזה גם יהיה שלנו, אתם יכולת לשלוח עלינו כמה טילים שבא לכם. ולהמריד כמה אמריקאים שבא לכם, ולהתבכיין למדינות עם מעמד גבוה כמה שבא לכם.
ישראל שלנו והיא תיהיה שלנו לעולמי עולמים.
תפסיקו כבר לקרוא לה פלסטין.
פלסטין נמצאת במפה ליד הכלא אזקבן וארץ לעולם לא.
ושם היא תשאר על המפה הדימיונית
באותו הנושא: